Alla inlägg den 7 juli 2007

Av Grynisen - 7 juli 2007 22:02

Jag o syrran fikade i stan.... Det blev räksmörgås (nyskalade räkor) och en gooood äpplepaj *mumma*


Lovar att jag e mätt!!!! Lördag=syndardag :-)


Imorgon tar vi nya tag!!

Av Grynisen - 7 juli 2007 17:24

Syrran vill att vi ska fika i stan :-) Så nu ska jag hämta Whille hos en kompis sen möta syrran i stan o ha lite "sistertalk" :-)


Mysigt!!!

Av Grynisen - 7 juli 2007 16:47

Tänk vad gardiner kan göra för effekt :-)


Mitt kök blev helt nytt känns det som. Sommar och fräscht, den känslan får jag när jag går in i köket nu  *ler*


Känner mig nöjd helt enkelt!!!

Av Grynisen - 7 juli 2007 13:37

Nu har följande skett:


  • Dammat hela huset
  • Dammsugat överallt
  • Bytt gardiner i köket
  • Slängt trasiga leksaker
  • Borrat upp en sak i hallen
  • Tvättat en maskin tvätt som nu ska hängas

Visst är vi alla nu värda lite god Thaimat :-)


Det tycker vi iaf...

Av Grynisen - 7 juli 2007 09:05

Här på Västkusten är det stor risk för regn... IDAG MED *suck* Alltså hur länge ska man orka med detta väder... Ja vi svenskar är vädertokiga... men hur vi mår styrs i stor del av vädret... Jaja... målningen är inställd idag med! Enligt prognosen på SMHI så ska det vara uppehåll imorron iaf... vi får väl se!


Idag vet jag inte hur planeringen ser ut. Funderar på att låta hela familjen hjälpa till att städa... Damma, dammsuga, torka golv.... hela paketet så att säga :-) Bra lördagsunderhållning *flinar*


Jag ska göra lite god frukost strax, nybakade frallor, kaffe/te/mjölk, ost, skinka, ägg, yougurt/risgrynsgröt... Låter väl ganska gott!?!?



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards