Alla inlägg under juni 2007

Av Grynisen - 28 juni 2007 21:55

Det är Föräldrafritt med Tom Cruise på femman nu *fnissar*


 

Minns att jag såg den på bio när jag var liten.... Hmmm ja hur gammal var jag då egentligen? Måste varit under 10 år... eller *hmmm*


Får nog kolla lite på den nu innan jag lägger mig :-)

Av Grynisen - 28 juni 2007 21:52

Det är dax :-) Det blir nog någon brun nyans och till det lite snygga pigga slingor för att lysa upp håret lite mer!!!


Sticker väl iväg o småshoppar lite med barnen imorgon när jag hämtat dom från dagis. Så då får det bli en hårfärg innan vi åker hem. Loreáls färg med slingning funderar jag på.... den har jag ju köpt förut, men då i choklad/körsbär. Nu vill jag köra mer brun/blond...


Vi får se imorgon vad det blir :-)


Godnatt!!!!

EGO
Av Grynisen - 28 juni 2007 19:20

Den här är heeeeelt underbar. ÄLSKAR lukten och den gör håret otroligt mjukt.


Jag sitter med hårinpackningen just nu i håret och doften är som ett moln runt mig *fnissar*


Jag kan varmt rekommendera den nu i sommar. Det är ju perfekt att slänga i en inpackning när man kommer till stranden. Solen värmer upp inpackningen och behandlar, samtidigt solar man och njuter UTAN att man sliter på håret pga sol och bad :-)


Bara ett tips så där på en torsdagskväll *blink*

Av Grynisen - 28 juni 2007 18:49

Så ja... nu har jag varit ekonomisk och klippt mina barn. Whille kör jag ju bara med trimmern och sedan fixa lite med saxen för att få det där tuffa "ruffset" på huvudet. Grejen e ju att Flizan blev avis så jag var tvungen att klippa topparna på hennes hår... Hoppas det blev jämt *ler*


Annars har det varit en lång och intensiv jobbdag.... mycket att lära mig så jag kände mig helt fullproppad efter lunch... Imorgon är det FREEEDAG *yeah* Sååå skönt!!!! Slutar kl 12.15 :-)

Av Grynisen - 27 juni 2007 20:02

Det har jag gjort mig förtjänt av tycker jag *ler*


Barnen sover... andra tvättmaskinen är igång, nedervåningen är dammsugad och golvet i badrum, storarum och hall är avtorkat :-) Känner mig nöjd!!!!


Fotbad är helt underbart avkopplande... värmen stiger upp i kroppen och får mig att koppla av helt. Tyvärr hade jag inget fotsalt hemma nu, så det är bara varmt vatten... men jätteskönt ändå :-)


Sen ska fötterna filas och smörjas, de blir som barnfötter på nytt *hihi*


Nää... dax att njuta nu då... och då kan jag ju inte sitta här *blink*

EGO · Vardag
Av Grynisen - 27 juni 2007 19:34

Mina barn ska vara utklädda till pirater på dagis på fredag :-)


Så idag var vi ju tvungna att fixa div tillbehör. Vi åkte och köpte döskalletröjor, en svart med vitt tryck till Whille och en vit med svart tryck till Flizan. Köpte även jättetuffa snusnäsdukar som mina pirater ska ha på huvudet :-) Sen bar det iväg till leksaksaffären! Där inhandlades svärd, lapp för ögat och krok till handen!!!!


Så på fredag får ni se hur fina mina pärlor kommer att vara :-)

Av Grynisen - 26 juni 2007 21:54

Mmm klockan närmar sig natten så det är väl lika bra att knyta ihop säkcen för idag.


Imorgon har halva veckan gått :-) Tiden och livet rullar på i hundraåttio... inte bra!


Det är nog dax att man stannar upp, stoppar tiden och funderar på om det verkligen ska gå så fort... varje dag är ju en förlorad dag :-( Speciellt om man inte fått njuta av den i någon form...


Tänkvärda ord på en tisdagskväll!

Av Grynisen - 26 juni 2007 20:05

JAAAAAAAAAAAAAAAA tisdagskvällarna e räddade *fnissar* Jag tycker det är kanonkul att kolla på detta.... blir bara bättre o bättre varje år :-)


Det är typiskt sommarkänsla när man kan se detta program :-)


Njuuuut!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards