Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Grynisen - 15 juni 2007 18:11

Ja idag var det läge.... TACOS *mumma*


Ett tag åt vi det minst en dag i veckan, men nu har det säkert gått en månad sen sist... så idag tyckte vi att tacos blir perfekt! Vi äter ju alltid med burritos istället för taco-skal... då blir det ju oxå lite nyttigare :-)

Av Grynisen - 15 juni 2007 14:21

En av mina bästa vänner ringde förut och ville att vi skulle käka lunch!!! Eftersom jag ändå inte gjorde nått speciellt så SJÄLVKLART :-)


Iväg hem till  henne och där åt jag en grillad kycklingfilé och quinoa *mumma* Vi satt på hennes altan och bara njöt av solen... så underbart. Äntligen fick även till att bara sitta och tjöta en stund om allt och ingenting. Vi pratade om våra barn, om framtiden, om djur, om jobb... även om lilla Matilda (som är svårt sjuk i cancer) Vi båda släppte några tårar när jag berättade om hennes kamp osv :-(


Efter en underbar lunch så var det dax att åka vidare... Hämta mina barn :-)


Mötte Whille alldeles vid ingången till dagis, lite trött och när vi kramades så kom några tårar *ler* Så trött men STOLT Whille OCH mamma :-) Han hade somnat först.... så trött min prins... sen sovit hela natten till kl 7 i morse! Det han saknade var välling *ler* Ja han älskar välling trots 6 års ålder... och jag pressar inte honom att sluta, känns bara skönt att han tycker om det. Massa nyttigheter där i :-)


Nu är vi hemma och kopplar av lite.... snart ska vi iväg och möta pappa. Handla lite fredagsmys och sen bara hem och njuta av att helgen har börjat för oss alla!!!!

Av Grynisen - 15 juni 2007 09:26

Jaaaaaaa vad härligt *ler* Det är fredag och nästan helg.... fast för mig har helgen redan börjat, jag tog ledigt idag *YEEEAH*


Jag och Flizan fick en skön sovmorgon... sov till 7.45 (normalt sett vardagar går jag upp 5.15 och barnen 5.45) vilket känns kanon :-)


Kändes jättekonstigt att Whille inte var hemma.... men jag hoppas att han har haft en bra kväll, natt och morgon. Jag ska ju hämta honom och Fliz vid 13.30 så då har han säkert MASSOR att berätta *goseungen*


Nu har jag precis lämnat Fliz till dagis. Ska passa på att fixa lite här hemma, tvättar redan maskin nummer två *ler* Ska även städa av lite...


Imorgon åker jag och några tjejer till Malmö :-)...



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards