Alla inlägg den 5 juni 2007

Av Grynisen - 5 juni 2007 22:43

Nu i skrivandes stund så är det +18,2 grader ute :-) HELT OTROLIGT HÄRLIGT!!! Vågar man tro att sommaren har kommit för att stanna här nu *ler*


Jag har inte hunnit njuta av vädret än bara, jo lite i söndags men inte i veckan. Imorgon är jag och familjen lediga, det ska handlas lite sen är det dax för OLJANDE av huset *blandade känslor* Mmmm ser INTE fram emot detta monsterjobb som vi har framför oss med oljande och målning, men det kommer ju bli kanon när det är klart :-)


I övrigt så mår vi alla bra... Barnen sover gott och är glada över att det är ledig dag imorgon. Det har ju blivit en stor omställning för dom nu när jag har börjat jobba 7-16. Stackarna hamnar på dagis 6.30 och hämtas 16.30 det gör lite ont i mammahjärtat. Men jag har sett till att gå ner till 90% i jobbtid vilket gör att jag slutar 14.30 på onsdagar och 12.15 på fredagar *GÖTT*


Dax för att njuta... solen går ner bakom träden långt borta... en härlig och sorgsen dag är på väg att ta slut.


Glöm inte att stödja Barncancerfonden. Små summor blir stora tillsammans :-)



Av Grynisen - 5 juni 2007 17:19

Ja ni som har läst min blogg tidigare har säkert läst om lilla Matilda, om min önskan att fler skänker pengar till Barncancerfonden osv...


Idag är det ett repotage om Prinsessan Matilda i Aftonbladet


http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/37_normal.html


Läs om henne....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards