Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Grynisen - 4 maj 2007 21:36

Ja så är vi där igen :-) Res-tarmen har vaknat och jag VILL RESA!!!


Med resa menar jag flyga iväg, sola och bada, god mat och massa avkoppling. Åhhh... så underbart!


Var vill jag resa då?


Min fortsatta dröm om återresa till Thailand är bestående... måste dit igen. Resan jag och min familj gjorde förra året var det mest underbara jag varit med om... Fantastiska människor, underbart klimat, så god mat... ja... finns inget att klaga på.

Men en resa till Thailand kräver mycket pengar och där är vi inte idag.... Nä en resa inom Medelhavets gränser känns som ett OK alternativ. Frågan är vart?


Mina alternativ är:

  • Menorca (var där för fyra år sen, mysigt lugnt familjevänligt)
  • Mallorca
  • Zakynthos
  • Cypern (undrar om det är dyrare att leva än övriga resemål)

Dessa är väl de som jag spontant kommer på som jag känner nån form av reslust till. Jag vill resa i september tror jag... bara för att få suga åt sig lite extra sommar innan den låååååååååååååånga hösten gör entré.


Mmm jag får spana lite... lovar att återkomma om när var hur :-)


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards